Ситуація, що склалася в світі та в Україні через поширення коронавірусної інфекції, безпрецедентна. Ми, як суспільство, стикаємося з подібною кризою вперше. Пройшло вже 10 днів нашої роботи в незвичних для всіх умовах. Розповім, що ми зробили за цей час.
- Під керівництвом Генерального директора YASNO працює робоча група, яка оперативно реагує на події та вживає заходів, щоб убезпечити співробітників.
- Ще на початку створення робоча група опрацювала можливі сценарії розвитку подій. Тому низку рішень ми впровадили вже з моменту, коли 12 березня в Україні оголосили карантин. Ми закупили дезінфікуючі засоби для офісів та індивідуальні засоби дезінфекції для співробітників, що працюють безпосередньо з клієнтами, забезпечили більш часте та регулярне провітрювання і прибирання приміщень. Директори наших регіональних компаній провели зустрічі із керівниками енергоофісів, співробітники енергоофісів були проінструктовані щодо заходів безпеки, всюди були розміщені плакати про необхідність дотримуватися правил гігієни. Були скасовані усі зібрання, відрядження, а при перших ознаках застуди ми наполегливо просили співробітників звертатися в страхову компанію та залишатися вдома.
- 12 березня ми також розпочали активне інформування про те, що кожному потрібно робити у своєму побуті, аби убезпечити себе, своїх рідних та колег від можливого зараження вірусом COVID-19.
- 17 березня ми закрили всі наші енергоофіси для відвідування клієнтами. Зараз спілкування фізичних та юридичних осіб з фахівцями YASNO відбувається тільки дистанційно. YASNO створила всі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити дистанційно. Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків і нарахувань можна:
- через Особистий кабінет на сайті YASNO;
- за допомогою мобільного додатку (в Києві та Дніпропетровській області);
- в особистих повідомленнях на сторінці в Facebook;
- електронною поштою;
- за телефонами контакт-центрів.
- Зараз YASNO закликає усіх досвідчених користувачів онлайн-сервісів допомогти літнім людям вирішити комунальні питання дистанційно. Радимо поділитися порадами, як передавати показання лічильника та сплачувати за світло дистанційно, уникаючи натовпу у банківському чи поштовому відділенні.
- Підприємства, що постачають електроенергію, забезпечують роботу інфраструктури, критичної для життєдіяльності країни. Припинення нашої роботи неможливе. Щоб убезпечити наших працівників, ми вжили додаткових заходів:
- максимально зменшили кількість людей в офісах – за рахунок переведення частини співробітників на дистанційну роботу. На такий формат переведені ті, чия робота може виконуватися віддалено;
- у великих містах для працівників, функції яких вимагають присутності в офісі і яким потрібно використовувати громадський транспорт, організували транспортування;
- скоротили графіки роботи контакт-центрів.
Наш пріоритет зараз – перевести максимально можливу кількість співробітників на віддалену роботу.
- Ми підвищили рівень інформування наших працівників. Регулярно надаємо найважливішу інформацію щодо розвитку подій та подальшої роботи. Щодня публікуємо актуальні новини про те, як захистити своє здоров’я та працювати в нових умовах. Ми уважно стежимо за епідеміологічною ситуацією в усіх містах, де працює YASNO. Коригуємо роботу відповідно до вимог та рекомендацій інститутів влади, Міністерства охорони здоров’я України та Всесвітньої організації охорони здоров’я. У разі введення більш жорстких обмежень задля забезпечення соціального дистанціювання (як це вже зробив Київ), ми готові оперативно збільшити кількість людей, які працюватимуть віддалено.
Важливо пам’ятати, що постачання електроенергії – критично важлива для країни галузь, яка має значення не менше, ніж забезпечення продуктами харчування. Від нашої роботи залежить інфраструктура держави.
Люди та бізнеси не можуть залишитися без електроенергії. Саме тому ми продовжуємо робити фокус на клієнторієнтованості, адже зараз усім як ніколи потрібне світло.