Директор з розвитку бізнесу YASNO Олександр Онищенко розповідає про мету та деталі ребрендингу клієнтських бізнесів

У листопаді 2019 на енергетичний ринок України вийшов новий роздрібний бренд YASNO. Він об’єднав трьох постачальників електроенергії: «Київські енергетичні послуги», «Дніпровські енергетичні послуги», «Донецькі енергетичні послуги»; лінійки продуктів – YASNO Efficiency (продукти підвищення енергоефективності), YASNO Smart («розумні» цифрові рішення), а також YASNO E-mobility (рішення для власників електромобілів, що до ребрендингу називалися STRUM).

Чому ми створили новий бренд YASNO? У нас дуже хороше портфоліо, що включає багато різних брендів, продуктами та послугами яких користуються 3,5 мільйонів українських сімей та бізнес-клієнтів. Але таке різноманіття було не зовсім зрозуміле для всіх наших клієнтів. Тож, сподіваємось, що об’єднавши бізнес під єдиним іменем, ми створюємо додаткову цінність для користувачів електроенергії, робимо його ще більш доступним для них.

Перший напрямок наших нових продуктів — це рішення для дому YASNO Smart. До них входить відомий нашим споживачам набір енергоефективних товарів Розумний Watt, який допомагає українським сім’ям заощаджувати до 50% витрат на електроенергію. По суті це зонний або, іншими словами, це двотарифний лічильник, який ми допомагаємо встановити «під ключ». Тобто, якщо ви вирішили скоротити витрати, ви просто залишаєте заявку, а все інше робимо ми. Це і комфортно, і економно.

Інше дуже просте рішення — це «розумне» світло. По-перше, це енергоефективні LED-лампи, які заощаджують. По-друге, це лампи, якими ви можете керувати дистанційно за допомогою мобільного додатку: вмикати, вимикати, змінювати яскравість, навіть колір. У нас немає величезного вибору виробників — ми працюємо з найоптимальнішими рішеннями по співвідношенню якості і ціни. І це теж дуже зручно.

Наступний напрямок — це сонячні дахи. Це складніший проєкт, бо потребує значних інвестицій від замовника. Такі проєкти ми робимо «під ключ»: від розробки проекту до підключення до мереж та оформлення договору на купівлю електричної енергії за «зеленим» тарифом. Такі рішення нині пропонуємо в Києві та Дніпрі, де ми є постачальником універсальної послуги, де маємо зобов’язання викуповувати електричну енергію у домогосподарств за «зеленим» тарифом. «Зелений» тариф буде діяти ще 10 років, тож, поспішайте. Але насправді таке рішення прослужить вам набагато довше. А ще більше ви отримаєте, якщо додасте до цього рішення продукт зі зберігання електричної енергії. Це недешева технологія, але вона швидко розвивається. Такі продукти розповсюджені вже в Європі і в США і дуже добре продаються разом з сонячними панелями, тому що сонячна енергія виробляється лише вдень, а електрична енергія нам потрібна цілодобово. Це справді інноваційне рішення. За цим майбутнє.

Ще один  напрямок — це продукти для власників електромобілів. Ми плануємо розвивати нашу мережу з 23 швидких зарядних станцій YASNO E-mobility, що розташовані у Києві та на шляхах до Одеси, Львова та Полтави. До того ж відтепер у власників електрокарів з’явилась можливість придбати індивідуальну домашню зарядну станцію або зарядну станцію для офісу, якщо це бізнес-клієнт, який має плани щодо впровадження електромобілів для свого корпоративного флоту. Це зарядні станції потужністю від 5 до 22 кіловат.

Також є можливість обрати опцію такої зарядної станції з програмним забезпеченням, яке дозволяє під’єднати її до нашої мережі і надавати послуги заряджання для сторонніх клієнтів. Це дуже зручно.

Пропонуємо ми і розумні рішення для промисловості. Так, енергосервісні контракти це пропозиції для промислових клієнтів, для підприємств, які отримали в спадок не дуже ефективні енергоспоживчі технології. Наші фахівці запропонують послугу з енергоаудиту, розроблять рекомендації щодо підвищення ефективності та сам проєкт, який згодом профінансують та втілять у життя. Економія витрат енергоресурсів по них коливається від 30 до 90%. Вигода від економії за енергосервісом розподіляється між клієнтом та нами як інвестором та виконавцем проєкту.

Наша мета не в тому, щоб просто змінити бренд або. Наша мета — це трансформація від звичайного постачальника електричної енергії до постачальника енергоефективних рішень. І коли ми це декларуємо, це означає, що ми стали на шлях вдосконалення. Щодня ми будемо вдосконалювати себе, щодня ми будемо вдосконалювати наші продукти, щодня ми будемо вдосконалювати наші взаємовідносини з клієнтами, для того щоб енергія стала зрозумілою. А зрозуміла енергія – це розумні рішення.

 

По матеріалам Investory News