У чому унікальність?

15 липня в Одесі відбувся матч за Суперкубок України між донецьким «Шахтарем» і київським «Динамо». Телеканали «Футбол 1» і «Футбол 2» вперше в історії українського телебачення застосували нову технологію зйомки на 360 градусів — для глядачів YouTube-каналу. Технічним партнером трансляції з використанням нової технології стала компанія Limelite | 360discoVR.

Для телеглядачів матч транслювався в форматі Ліги чемпіонів. «Картинку» забезпечували 26 камер: 16 — знімали те, що відбувається на полі, 10 — «покривали» студійне виробництво.

Який ефект?

Завдяки використанню 26 телекамер глядачі дивилися матч з максимальним ефектом занурення і відчували немов знаходяться на трибунах, а не вдома за екраном монітора.

Трансляцію на YouTube-каналі зібрала майже 183 тисячі переглядів.

Повна версія трансляції: