У чому унікальність?

Deepmetrics TVMetr – система телевимірювання, власна розробка компанії Digital Screens, що входить в Медіа Групу Україна.

Deepmetrics – це стартап. У самій компанії його називають «Цифровою лабораторією аудіовізуальних комунікацій». У ній вимірюється перегляд українських національних та спеціалізованих телеканалів на основі BigData IPTV (інтерактивне телебачення) і ОТТ-сервісів (це спосіб надання відеопослуг через Інтернет від провайдера на пристрій користувача).

TVMetr вимірює частки і рейтинги телеканалів в цифрових сервісах, вподобання телеглядачів, перетікання аудиторій, доповнюючи можливості традиційних панельних методів. Вимірювання проводяться по всій генеральної сукупності глядачів. Унікальним є детальне вивчення нелінійного телеперегляду: відкладеного / повторного перегляду, використання паузи телеефіру.

Базова продуктова лінійка Deepmetrics TVMetr складається з:

  • TV Report Basic – щомісячний оглядовий звіт про цифровий теперегляд (безкоштовний для мовників, правовласників і професіоналів телевізійного ринку);
  • TV Report PRO – індивідуальні аналітичні звіти і вихідні дані для мовників та правовласників;
  • SaaS система TVMetr Online – для самостійної роботи з даними телеперегляду, а також унікальна система ADBlast Online, що базується на машинному навчанні, яка здатна розпізнавати і аналізувати телевізійну рекламу на телеканалах.

Який ефект?

Deepmetrics вимірює, аналізує, візуалізує і моделює те, що не можна виміряти прямими методами. Результати вимірювань доповнюються репрезентативними соціально-демографічними характеристиками аудиторії.