У чому унікальність?
Deepmetrics TVMetr – система телевимірювання, власна розробка компанії Digital Screens, що входить в Медіа Групу Україна.
Deepmetrics – це стартап. У самій компанії його називають «Цифровою лабораторією аудіовізуальних комунікацій». У ній вимірюється перегляд українських національних та спеціалізованих телеканалів на основі BigData IPTV (інтерактивне телебачення) і ОТТ-сервісів (це спосіб надання відеопослуг через Інтернет від провайдера на пристрій користувача).
TVMetr вимірює частки і рейтинги телеканалів в цифрових сервісах, вподобання телеглядачів, перетікання аудиторій, доповнюючи можливості традиційних панельних методів. Вимірювання проводяться по всій генеральної сукупності глядачів. Унікальним є детальне вивчення нелінійного телеперегляду: відкладеного / повторного перегляду, використання паузи телеефіру.
Базова продуктова лінійка Deepmetrics TVMetr складається з:
- TV Report Basic – щомісячний оглядовий звіт про цифровий теперегляд (безкоштовний для мовників, правовласників і професіоналів телевізійного ринку);
- TV Report PRO – індивідуальні аналітичні звіти і вихідні дані для мовників та правовласників;
- SaaS система TVMetr Online – для самостійної роботи з даними телеперегляду, а також унікальна система ADBlast Online, що базується на машинному навчанні, яка здатна розпізнавати і аналізувати телевізійну рекламу на телеканалах.
Який ефект?
Deepmetrics вимірює, аналізує, візуалізує і моделює те, що не можна виміряти прямими методами. Результати вимірювань доповнюються репрезентативними соціально-демографічними характеристиками аудиторії.